Σάββατο 5 Νοεμβρίου 2011

Diaper cake...

   Καλησπέρα!!! Είχα καιρό να αναρτήσω κάτι αλλά δυστυχώς πλησιάζουν οι εξετάσεις και τρέχω πανικόβλητη ιδίως με τους μαθητές μου που ΔΕΝ διαβάζουν και αντί να αγχώνονται αυτοί, αγχώνομαι εγώ... Συμβαίνουν και διάφορα άλλα που αφορούν τα προσωπικά μου και έχουν έρθει και έχουν δέσει όπως λέμε... Μη σας κουράζω άλλο όμως... Έχετε πολλά άλλα να σκέφτεστε από τα δικά μου... Παρακάτω θα δείτε μία ακόμη τουρτίτσα που μου ζήτησαν να φτιάξω μόνο που αυτή τη φορά είναι για αγοράκι... Ελπίζω να σας αρέσει! Να περάσετε τέλεια όσες θα βρεθείτε στο crop αύριο!!! Wish I could be there... Ίσως κάποια άλλη φορά!!!! Φιλιά πολλά!!!




10 σχόλια:

  1. πολυ πολυ καλημερα...πιστευω με ολα αυτα που γινονται και με τα δικα σου μην το βαζεις κατω,μερικες φορες βγαινουμε ποιο δυνατη, εχουμε τοση δυναμη μεσα μας,ακολουθα την ψυχη σου και φωναξτο για να το ακουσεις οτι εισαι δυνατη..υπεροχη η τουρτιτσα θα χαρουν πολυ..να περνας καλα πρωτα ο Θεος..καλο σ.β. πολλες αγκαλιες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. υπέροχη η τούρτα!είμαι σίγουρη οτι θα κάνει μεγάλη εντύπωση!
    όσο για τους μαθητές σου, τι να πώ, αυτά τα παιδιά θα μας τρελάνουν!και όσο για τα προσωπικά, εαν κάτι δεν σε κάνει να νοιώθεις καλά βγάλτο απο την ζωή σου...
    καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σας ευχαριστώ πολύ! Μάλλον προς τα εκεί οδεύουμε Αλίκη μου... να βγει απ τη ζωή μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολυυυυυυ ομορφη η αγοροτουρτιτσα!!!!!!!!!! και σου ευχομαι ολα να πανε καλα......η μαλλον οπως τα επιθυμεις !!!!????? φιλακια πολλα!!!!!καλο ΣΚ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μαρακι υπεροχη τουρτα!!Οι μαθητες θα βρουν το δρομο τους....εσυ κοιτα τον εαυτο σου και οτι δεν αξιζει απλα πετα το!!φιλια και καλο ΣΚ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σε ευχαριστώ πολύ Χρυσούλα μου!!! Και εσένα Κατερινάκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ωραία η τουρτίτσα και πολύ νόστιμη φαίνεται..
    αχ έτσι είναι τα παιδιά..νομίζουν οτι έχουν μόνο δικαιώματα και όχι υποχρεώσεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι τέλειο που το έφτιαξες!!!!Μπράβο κοριτσάκι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. μου ειχε ξεφυγει αυτη η αναρτηση!
    πολυ ομορφη κ γλυκια τουρτιτσα!Πολυ καλη δουλεια Μαρια!
    φιλια πολλα χ2 και καλη συνεχεια χωρις αγχος!!!MISIRLOU K MARIA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Να είστε καλά κορίτσια!!!! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή