Παρασκευή 2 Μαρτίου 2012

Decoupage

Καλησπέρα σας!!! Η σημερινή ανάρτηση έχει να κάνει με ένα μπουκάλι το οποίο μεταμόρφωσα με decoupage! Το πρώτο μου εγχείρημα μιας και δεν έχω ασχοληθεί καθόλου με το decoupage και το οποίο ομολογώ ότι μου άρεσε απίστευτα πολύ και είμαι σίγουρη πως θα συνεχίσω να φτιάχνω διάφορα πραγματάκια. Σκέφτομαι να πειραματιστώ με ένα ξύλινο κουτί για μπιζουτέρια και με μια κορνίζα... Είμαι περίεργη να δω τι θα καταφέρω!!! Τέλος η φλυαρία... Ορίστε μερικές φωτογραφίες... 








Ελπίζω να σας αρέσει!!! Μέχρι την επόμενη ανάρτηση...
Σας φιλώ γλυκά...

4 σχόλια:

  1. Υπέροχα! (2 δεν είναι?) απίθανο αποτέλεσμα! Σε μια ανταλλαγή δώρων έλαβα ένα δωρακι φτιαγμένο με ντεκουπάζ και ξετρελάθηκα! Μεταμορφώνει τελείως το αρχικό αντικείμενο. Καλή συνέχεια στις δημιουργίες σου, ανυπομονώ να δω το κουτί σου πριν και μετά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι, αυτό ήταν ένα απλό γυάλινο μπουκάλι. Είναι όλα στο ίδιο μπουκάλι γύρω γύρω αν και θα μπορούσαν να είναι και δύο διαφορετικά. Χαίρομαι που σου αρέσει!! :)

      Διαγραφή
  2. Μαράκι μου είναι τέλειο! να το συνεχίσεις γιατί το έχεις! ανυπομονώ να δώ τι άλλο όμορφο αντικείμενο θα μεταμορφώσεις! καλημέρα και φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ !!!ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΤΟ ΜΠΟΥΚΑΛΙ!!!ΥΠΕΡΟΧΟ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΙ ..ΡΟΜΑΝΤΙΚΟ!!!!!ΜΠΡΑΒΟ!!!
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!
    ΚΑΛΟ Σ/Κ!!!ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή