Κυριακή 9 Δεκεμβρίου 2012

'Happy memories' LO

Καλησπέρα!!! Αφού χτες ο καιρός μου τα έκανε μαντάρα και έμεινα τελικά σπίτι, αποφάσισα πολύ αργά το βράδυ να φτιάξω άλλη μια συνθεσούλα. Περιττό να πω ότι τα είχα απλώσει όλα στο σαλόνι και γινόταν ο κακός χαμός. Χαρτιά, σφραγίδες, μελάνια, mists, ακρυλικά, διακοσμητικά... Μέχρι και το Cameo είχε μετακομίσει για να είναι σε κοντινή απόσταση!!! Με τα πολλά έφτιαξα την παρακάτω σύνθεση...

Και μερικά κοντινά...








Τελείωσα τη σύνθεση γύρω στις 4 τα ξημερώματα... Μέχρι να μαζέψω πήγε 5... Ήταν ωραία όμως!!! Γιατί να μην έχει κάθε μέρα λίγες ώρες παραπάνω να μπορώ να ασχολούμαι όχι μόνο με όσα πρέπει αλλά και με όσα θέλω;;;;;; 

Πρέπει να ευχαριστήσω τη Lilith Eeckels για την έμπνευση! Λατρεύω τις συνθέσεις της! Η μια είναι καλύτερη από την άλλη! 

Αυτά τα λίγα για σήμερα!!! 
Μέχρι την επόμενη αναρτησούλα...
Σας φιλώ γλυκά!
Μαρία


6 σχόλια:

  1. Αχ Μαρακι μου και εγω ποσες φορες το λεω δεν με φτανει το 24ωρο!!!!!
    Η συνθεση σου μου αρεσει παρα πολυ, λατρευω το συνδιασμο χρωματων και ολο το στησιμο, τη Lilith Eeckels να σου πω την αληθεια δεν την ξερω αλλα θα κανω μια βολτουλα στο blog της ,κατι ξερεις εσυ ;-)
    Φιλακια πολλα γλυκια μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αγαπώ Lilith! αλλά η σύνθεση σου είναι αντάξια! φοβερό στήσιμο, φοβερά διακοσμητικά και αγαπημένος συνδυασμός χρωμάτων! μπράβο σου Μαράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαρία φανταστική!!!
    Υπέροχο το κίτρινο, ΚΑΙ πως το χρησιμοποίησες!
    Πολύ μου αρέσει που φωτό πιάνει μόνο μία γωνίτσα της κορνίζας!!!
    Μπράβο μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφη η δημιουργία σου Μαρία μου, πολύ μου αρέσει, πραγματικά! Μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή